Meglepődnél, mennyire jó az egyszerű séta a zsírégetéshez

Nagy Niki
Írta: ,
Meglepődnél, mennyire jó az egyszerű séta a zsírégetéshez

Kép forrása: unsplash.com

Amikor az ember elkezd egészségesen élni, csak úgy ömlenek rá a jó tanácsok a netről, a barátoktól, a jóakaró ismerősöktől: ennyit és ennyit kell konditerembe járni, így és így menj futni, ezt és ezt edd, hogy hamar lefogyj. Kevesen tudják, hogy az egyszerű séta is elég lehet ahhoz, hogy meginduljon a zsírégetés, és elkezdődjön a fogyás. Íme, néhány érv amellett, miért iktasd be a hosszabb sétákat is az edzéstervedbe!

A legjobb az, ha napi háromszor legalább húsz percig sétálsz – ez lehet akár munkába/iskolába menet, onnan jövet, valamint a közben legyűrt adag is, ha nincs időd külön sétálgatni esténként.

A lényeg az, hogy a húsz perc ne céltalan ténfergés, hanem tempós séta legyen, amikor tényleg meg is teszel némi távot, nem pedig csak sétálgatsz ráérősen.

A futás és a magas intenzitású edzések jók arra, hogy viszonylag rövid idő alatt sok kalóriától szabaduljon meg az ember, a súlyzós edzések pedig arra, hogy nőjön az az izomtömeg, ami aztán előbb-utóbb több kalóriát éget majd el, és formássá, nem csak vékonnyá teszi a testedet.

Az olyan alacsony intenzitású, de hosszú távon végzendő mozgásformák, mint amilyen például a séta is, abban segítenek, hogy a napi elégetett összkalóriád legyen több, és a szervezeted hozzászokjon ahhoz, hogy aktív vagy.

Fókuszban

Nyugodt alvás a megfázás alatt is! A téli megfázások tünetei alváshiányhoz vezethetnek, mely akár egy éjszaka alatt is negatívan befolyásolhatja az agyműködésünket

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!