Meglepődnél, mennyire jó az egyszerű séta a zsírégetéshez

Nagy Niki
Írta: ,
Meglepődnél, mennyire jó az egyszerű séta a zsírégetéshez

Kép forrása: unsplash.com

Amikor az ember elkezd egészségesen élni, csak úgy ömlenek rá a jó tanácsok a netről, a barátoktól, a jóakaró ismerősöktől: ennyit és ennyit kell konditerembe járni, így és így menj futni, ezt és ezt edd, hogy hamar lefogyj. Kevesen tudják, hogy az egyszerű séta is elég lehet ahhoz, hogy meginduljon a zsírégetés, és elkezdődjön a fogyás. Íme, néhány érv amellett, miért iktasd be a hosszabb sétákat is az edzéstervedbe!

Biztosan te is hallottad már azt, hogy ha valaki túl nagy lendülettel fog bele a mozgásba, a szervezet sokkba kerülhet, és azt hiheti, hogy vissza kell tartania a kalóriákat, mert megerőltető időszak következhet.

Ha elkezdesz sétálni, vagy az aktív életedet sok sétával egészíted ki, lényegeseb kisebb sokkhatással égethetsz el több kalóriát, mintha minden nap a futópadon kínoznád magad.

Ahhoz viszont, hogy a séta hasson is valamit, érdemes betartani néhány egyszerű szabályt.

Az egészséges életmódhoz 10 ezer lenne az alap, de ha fogyni is akarsz, akkor ennél többet sétálj!

Szállj le egy kicsit előbb a villamosról, vagy este nagyobb körre vidd el a kutyát sétálni, és mérd le a telefonoddal, hogy mennyinél tartasz.

A 15 ezer már egész jó ahhoz, hogy megnöveld az aktivitásodat.