Segítség, összeérnek a combjaim! A leghatékonyabb belső comb gyakorlatok

Kovács Andrea
Írta: ,
Segítség, összeérnek a combjaim! A leghatékonyabb belső comb gyakorlatok

Te is tapasztaltad már, hogy egyszer csak szorítani kezdtek a régi nadrágok a combodnál, a szoknyákat pedig már nem kényelmes viselni, mivel kidörzsölődik a belső combod? Ha tenni akarsz ez ellen, akkor végezz el naponta néhány alapgyakorlatot. Néhány héten belül látványos eredményt érhetsz el!

Nyújtás

A jógából jól ismert nyújtás is nagyon jó hatással van a belső comb izmaira. Álljunk meg egyenesen, összezárt lábakkal, a kezünket kulcsoljuk össze a fejünk felett kinyújtott karokkal.

Lassan hajoljunk le, és próbáljuk kilégzés közben megérinteni a talajt vagy a lábfejünket, miközben a lábunk végig nyújtva marad. Tartsuk meg a pózt 10 másodpercig, majd belégzéssel egyenesedjünk fel.

Visszafeszített lábfej

Feküdjünk le a földre egyenes háttal, a mennyezet felé nyújtott lábbal. Feszítsük vissza a lábfejünket, és tartsuk így néhány másodpercig, majd engedjük ellazulni az izmokat.

Ha már így bemelegítettük az izmokat, akkor tárjuk szát a lábakat majd lassan csukjuk vissza, miközben a lábfejünket folyamatosan megfeszítjük.

Ismételjük legalább 50-szer.