Rossz térdekkel is mozoghatsz – Próbáld ki a következő gyakorlatokat

Nagy Niki
Írta: ,

Padra lépés

Bár a kitöréseket ilyenkor nem ajánlják, a step padra fellépés nagyon jó kezdés lehet a térd melletti izmok erősítésére. Először az alacsonyabbakkal kezd, a végén felmehetsz egészen a dobozig, attól függően, mennyire húzódik, vagy esetleg fáj a terület. Alapvető, hogy ha a nagyon enyhénél erősebb fájdalmat érzel, akkor inkább ne csináld, és ne erőltesd.

Úszás

A legtöbb térdsérülésnél érdemes kerülni azt, hogy a lábakra túl nagy súly helyeződjön, és azt is, hogy dinamikusan csapódjanak a földhöz.

Az úszás ezt tökéletesen kiiktatja, és úgy mozgatja át az egész testet, hogy a sérült testrésznek nem kell elviselnie a rázkódást és a folyamatos terhelést. Az úszás egyébként is tökéletes kardió, nagyon szépen formálja a testet.

Kép forrása: VitalikRadko/Depositphotos.com

Legolvasottabb cikkek

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

Fókuszban

Nyugodt alvás a megfázás alatt is! A téli megfázások tünetei alváshiányhoz vezethetnek, mely akár egy éjszaka alatt is negatívan befolyásolhatja az agyműködésünket

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!