Reggeli jóga 8 pózban – Mindennapi fittségünk megőrzésére

Szendrey Adrienn
Írta: ,
Reggeli jóga 8 pózban – Mindennapi fittségünk megőrzésére

A jóga nemcsak az elmét és lelket élénkíti, hanem számos egészségügyi előnnyel rendelkezik. A következőkben bemutatunk egy minden testrészünket megmozgató gyakorlat sorozatot, mely ideális mindennapi fittségünk megőrzésére.

Hajó orr póz

Nagyon jó hátizom erősítő és tartásjavító gyakorlat. Feszesíti a hátsó és elülső combizmokat, valamint a far- és hasizmokat is. Segít a derék- és gerincfájdalmakon valamint csökkenti a stresszt.

Feküdj hasra, kezekkel magad mellett, tenyerekkel fölfelé. Hozd a sarkad a feneked fölé, majd fogd meg kezeiddel mindkét bokádat.

A súlyodat engedd a hasadra, ne a medencédre. Emeld fel a térded és húzd a bokádat a mennyezet felé, így lassan fel fogsz emelkedni a padlóról.  Lélegezzünk rendszeresen és próbáljuk nyújtani a mellkasunkat is. Lassan engedjük vissza magunkat.

Tehén arc póz

Ez a gyakorlat nagyszerűen erősít minden végtagot. Segít a hát és gerinc egyenesítésében, a testtartás javításában.

Ülj le egyenes háttal. A jobb bokádat tedd a bal csípőd alá, a bal bokádat a jobb lábad combtövére.

A jobb kezedet emeld a mennyezet felé, a bal maradjon lenn. Próbáld a hátad mögött összekulcsolni a kezedet. Lélegezz lassan, mélyen.

Közben a törzs maradjon egyenes. Lassan engedd el a kezed és végezd el fordítva is a gyakorlatot.

Fókuszban

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!

Innen tudhatod, hogy jó sportcipőt vásároltál a gyereknek

A jó sportszereken és sportruházaton több múlik, mint gondolnád!