Problémás a nyári edzés? – S.O.S. tippek, hogyan éld túl!

Írta: ,

Már attól leizzadsz, hogy bekötöd a futócipődet vagy bepakolsz a sporttáskádba? És akkor még az allergia is elkezd kínozni? Megmutatjuk, hogyan teheted könnyebbé a mozgást még 35 fokban is.

Szénanáthád, napallergiád van

Legyél rugalmas! Az allergiádhoz igazítsd az edzés időpontját vagy típusát.

Ha például tudod, hogy az a növény, amire allergiás vagy, mikor poroz, akkor ne menj ki futni, vagy a strandra úszni.

Minden kültéri mozgást halassz el. Amennyiben napallergiával küzdesz, akkor kénytelen leszel edzőterembe menni, vagy csak este, szürkület után kint sportolni.

De szuperek az szenzitív, illat- és színezőanyagmentes, 50 faktoros naptejek, ami allergiás bőrre is jó, kísérletezz velük, melyik válik be.

A ruha kidörzsöl, az átizzadt zokni feltöri lábadat

Egyelőre felejtsd el, hogy te leszel a legtrendibb a teniszpályán vagy a futóedzésen.

Bő, pamut cuccokban menj edzeni, és a sport titokzokni helyett válaszd a rendes bokazoknit, ami tuti nem csúszik le, még átnedvesedve sem.

Lenge sortot vegyél fel, ne most hasítsd a légellenállást a feszes, testhezálló cuccokban.

Kérd kölcsön a pasid egyik bő pólóját, az pont tökéletes lesz!

És akkor van pár vízi sport, ami még szóba jöhet, csak válassz sportfürdőruhát hozzá: aqua aerobik, wake board, SUP.