5+1 otthoni kardió gyakorlat – Heti háromszor, és a fogyás garantált

Nagy Ágota
Írta: ,
5+1 otthoni kardió gyakorlat – Heti háromszor, és a fogyás garantált

A kardió edzés az egyik legnépszerűbb módja a fogyásnak. A következő gyakorlatokat otthon heti 3-5 alkalommal végezd, és a fogyás garantált.

Lépcsőzés

Rendkívül hatékony kardió edzőgyakorlat. Ha otthonodhoz lépcsők vezetnek, szerencsés vagy, mert nem kell messze menned. Nehezíthetsz rajta, ha súlyokat teszel kezeibe és lábaidra.

Ne feledd, legalább 50 perc kardió edzésre van szükség a sikeres fogyáshoz. Ha meguntad az egyik gyakorlatot, kombinálhatod a másikkal, elvégre minél változatosabb, annál hamarabb telik az idő!

A lényeg, hogy ne állj le, mert megszakítod a zsírégető folyamatot.

Szobabicikli

Sokan rendelkeznek otthonukban szobabiciklivel, ez is jó alternatívája a kardió edzésnek.

Hasonló hatása van, mint a futópados edzésnek, de fokozottabban erősíti a lábakat, a test többi részét azonban kevésbé mozgatja meg.

A szobabiciklizés is tartson alkalmanként legalább 50 percet, heti 4-5 alkalommal - ha fogyni szeretnénk.

Fókuszban

Nyugodt alvás a megfázás alatt is! A téli megfázások tünetei alváshiányhoz vezethetnek, mely akár egy éjszaka alatt is negatívan befolyásolhatja az agyműködésünket

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!