Otthoni hasizom gyakorlatok – 2 hét alatt látványos változás

Kovács Andrea
Írta: ,
Otthoni hasizom gyakorlatok – 2 hét alatt látványos változás

A jó alak a szép hasfalnál és hangsúlyos deréknál kezdődik. Ha eleged van az évek alatt a hasadra felkúszott párnákból, ideje kidolgoznod egy feszes hasfalat. Végezd a következő gyakorlat sorozatot 4-szer egy héten és a "csoda" veled is megtörténik!

Lábemelés

Az alsó hasizmok fejlesztésének a leghatásosabb módja ez a gyakorlat. Feküdjünk a padlón, tegyük a kezeket a tarkóhoz, majd emeljük fel egyszerre a lábakat függőleges pozícióra.

Végezzük 15-ször.

 

Tipp: Könnyíthetünk, ha a kezeket a csípő alá tesszük, és így próbáljuk felemelni a lábakat.

Hasizom nyújtott lábakkal és karokkal

Ez a gyakorlat kíválóan fejleszti az alsó hasizmokat.

Emeljük fel mindkét lábat kb 45 fokos szögbe, majd a karokat nyújtsuk ki.

Felüléskor közelítsük a jobb lábat és próbáljuk megérinteni jobb térdünket. Végezzük 15-ször mindkét lábra.