5 otthoni guggolás, amivel isteni formába hozhatod a popsidat

Kovács Andrea
Írta: ,
5 otthoni guggolás, amivel isteni formába hozhatod a popsidat

A fenék sajnos nem csak a férfiak, de a nők gyengéje is – persze nekünk főleg abban az értelemben, hogy nagyon érzékenyek vagyunk a témára, és szinte sosem vagyunk megelégedve a saját formáinkkal. Jöjjön hát 5 szuper guggolás, amivel hatékonyan dolgozhatsz a tökéletes popsiért!

 

Ugrálj! Kép forrása: taniskatie.com

Ez a guggolástípus igazán felpörget és szinte érzed majd, ahogy égeti a kalóriákat, miközben csinálod.

Az alapállás ugyanaz, mint az első gyakorlat esetén, azaz csípőszéles terpesz, egyenes, kissé előredöntött hát – csak annyi a különbség, hogy a statikus le-fel mozgás helyett kisebb ugrásokkal kell végezned a guggolást. Ha elfáradsz, akkor az is szuper, ha lent rugózol egy kicsit!

Youtube-on könnyen találsz erről is példát.

Guggolás rúddal Kép forrása: physiqology.com

Az összes guggolás közül, amit itt felsoroltunk, talán ez a típus a leghaladóbb és egyben a legtöbb odafigyelést igénylő gyakorlat.

A rúddal guggolást mindenképp edzőteremben végezd, és ha először csinálod, akkor feltétlenül kérj segítséget, hiszen ha nem megfelelően végzed a gyakorlatokat a súlyokkal, akkor könnyen lesérülhetsz!

Nézd meg ezt a videót és kezdheted is a feneked formálását!

Fókuszban

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

3 óriási tévhit a hurutos köhögéssel kapcsolatban

Okos tetőablak: együtt a kényelem és a funkció