Otthoni edzés Katus Attilával 1. – Gyakorlatok lábra és fenékre

Írta: ,

A következő hetekben több olyan gyakorlatot is mutatok neked, amiket otthon, vagy az edzőteremben végezhetsz el, és segítenek abban, hogy végre elérd az áhított formádat. Most kezdjük az otthoni edzéssel, azon belül is pár igazán hatékony láb- és fenékformáló gyakorlattal! Az otthoni kezdő edzésprogram összes gyakorlatából végezz az edzettségi szintedtől függően 2-3 sorozatot, mindegyiket a teljes elfáradásig ismételve!

Guggolás oldalterpeszben

1/3 Guggolás oldalterpeszben

Állj széles terpeszbe!

Karok magastartásban, a lábfejek előre és kifelé néznek, azonos irányba a térddel.

Végezz guggolást, amíg a combod vízszintes helyzetbe nem kerül, majd emelkedj vissza kiinduló helyzetbe.

A sarkad közben nyomd a talajhoz, közben pedig figyelj rá, hogy a mozdulat közben a térded sose legyen előrébb a bokádnál.

Kezdő edzettségi szinttel először 8 ismétlést végezz, majd jöhet a következő két gyakorlat. 

Ha az összessel végeztél, kezdheted a második sorozatot!

Guggolás

2/3 Guggolás

Állj körülbelül csípőszéles terpeszbe, a lábfejek előre vagy kissé kifelé nézzenek.

Végezz guggolást, miközben a mellkasod és a fejed végig előrefelé néz.

Emelkedés közben ügyelj arra, hogy a sarkad erősen a talajhoz nyomd, illetve most is figyelj, hogy a térded sose kerüljön a bokád elé!

Meglátod, ez a gyakorlat nagyon szépen formálja a farizmokat, így a feneked nem csak kerekebb lesz, de meg is emelkedik majd.

Kezdő edzettségi szinttel ebből a gyakorlatból is 8 ismétlést végezz.