Narancsbőrgyilkos otthoni lábedzés teljes edzéstervvel - vágj bele még ma

Horváth Petra
Írta: ,

Nincs időd lemenni az edzőterembe? Nincs elég önbizalmad kimenni a szabadtéri fitnesz parkokba? Utálod a futást, de feszes és formás lábakra vágysz? Szívesen edzenél otthon, de nem akarsz költeni semmilyen edzőfelszerelésre? Ha bármelyikre – vagy mindegyikre – igennel válaszoltál, akkor jól figyelj, mert az alábbi otthon végezhető edzésterv neked szól!

Íme, az egy körben teljesítendő feladatokNarancsbőrgyilkos otthoni lábedzés - teljes edzéstervvel

1. Kombinált guggolás kitöréssel – 15 ismétlés/láb

Állj meg kényelmes terpeszben, a kezed nyújtva magad mellett. Az egyik lábaddal lépj ki hátrafelé és guggolj le, úgy, hogy az elől lévő lábad 90°-os szöget zárjon, a hátsó térdeddel pedig éppen, hogy súrold a talajt. A kezed közben lendítsd magad elé és kulcsold össze, ezzel plusz lendületet véve. Told vissza magad a kezdő terpeszállásba, és guggolj le, amíg mind a két lábad 90°-os szöget nem zár, majd egyenesedj vissza, és újra törj ki hátra, majd vissza oldalra, és guggolás. Ez egy feladat, ezt kell ismételni 15 alkalommal, per láb!

2. Szuperszett, fekveNarancsbőrgyilkos otthoni lábedzés - teljes edzéstervvel

Feküdj le a földre az egyik oldalara, a könyöködre támaszkodva, a csípőd kicsit kifordítva, úgy, hogy a lábad 90°-os szögben tudd felemelni. A szuperszettet próbáld pihenő nélkül végig csinálni, hiszen úgy a leghatásosabb! Ha végeztél az egyik oldallal, fordulj meg, és végezd el ugyanezeket a gyakorlatokat a másik lábaddal is!

Feladatsor a következő oldalon: