Napi 10 perc a feszes, formás combokért: még a narancsbőr is elhalványodik

Kovács Andrea
Írta: ,
Napi 10 perc a feszes, formás combokért: még a narancsbőr is elhalványodik

Alig vártuk a jó időt, meg hogy végre felpróbálhassuk az új rövid nadrágokat a boltokban, de a látvány egyáltalán nem olyan, mint amilyennek elképzelted. Iktass be napi néhány percnyi speciális gyakorlatot a testmozgásba, figyelj kicsit oda az étrendedre és a megfelelő folyadékbevitelre, és hamar feszes combokkal, narancsbőr nélkül várhatod a nyarat.

A jógaharcos Kép forrása: health.com

Jógaóráról talán már ismered ezt a gyakorlatot, és természetesen akár a napi jógagyakorlataid közé is beépítheted, de bármilyen más testmozgással is megállja a helyét.

Állj zárt lábakkal, majd a bal lábadat emeld fel, a lábujjaidat lefelé tartva. Helyezd a súlyodat a jobb lábadra, majd emeld egyre magasabbra a bal lábadat, miközben a törzseddel elölre dőlsz, így a lábad, a hátad és a nyakad egy egyenes vonalat formál.

A karjaidat nyújtsd ki magad mellett, párhuzamosan a gerinceddel. Tartsd a hátadat olyan egyenesen, amennyire csak tudod, és figyelj, hogy ne forduljon ki a térded. Lélegezz mélyet, és tartsd bent a levegőt míg ötig számolsz, majd engedd le a lábadat, a gerincedet végig egy vonalban tartva vele.

Lélegezz, és fújd ki a levegőt, majd ismételd meg tízszer a gyakorlatot, mielőtt lábat váltanál, és a jobb lábadat a levegőbe emelve is tízszer megismételnéd a gyakorlatot.

Lejtőre le, fel Kép forrása: health.com

Ez egy dinamikusabb gyakorlat, ami elég ritmikus ahhoz, hogy akár folyamatosan, a kedvenc számodra is végezheted, és a 2-3 perces intervallum éppen elég lesz ahhoz, hogy meg is izzasszon egy kicsit.

A lábaidat tedd váll szélességben terpeszbe, a karjaid lazán lógjanak a tested mellett.

A jobb lábaddal lépj egyet átlósan hátra, majd dőlj csípőből oldalra abba az irányba, ahová a jobb lábadat tetted, miközben a jobb karodat felemeled, a balt pedig lefelé, és kicsit hátra nyújtod, a jobb lábad irányába.

Hogy befejezd a kört, engedd vissza a karjaidat a kiinduló helyzetbe, miközben a csípődet is visszahozod a dőlésből - ekkor a terhelésnek le kell kerülnie a combodról. A karok mozgatásával és a tested döntésével ismételd meg a kört még tízszer, mielőtt a lábadat is visszahozod, és most a bal lábadat hátranyújtva ismétled meg a 10-es kört.

Fókuszban

5+1 dolog, amit minden nőnek tudnia kell a bankkártyákról

Milyen magnéziumsót érdemes választani? Nem mindegy!

Készpénzes vagy? 5 ok, amiért ezentúl kártyával kellene fizetned

Egy hétig csak bankkártyával fizettem! Ezekre a felismerésekre jutottam

5 hatalmas tévhit a bankkártyákkal kapcsolatban – Te is bedőltél ezeknek?

Minden, amit az enyhe hibrid technológiáról érdemes tudni - enyhén szólva menő

Zöld rendszám és hibrid autó? Amit a zöld rendszámról tudni kell

Miért segíthet a magnézium a stresszes időszakokban?