Mozogj, amikor csak lehet – Az irodában is!

Írta: ,

Ha az előző cikkemből sikerült motivációt nyerned az irodai mozgáshoz, akkor most figyelj, íme a gyakorlatok!

Kis cselek, mínusz kilók

Lift helyett használd a lépcsőt. Szünetekben is lépcsőzhetsz, eleinte csak pár emeletet, aztán fokozatosan növelheted az időt és a sebességet. 

Ha a munkatársaiddal meg kell beszélned valamit, menj át az irodájukba telefonálás vagy e-mail küldése helyett. Addig is mozogsz egy kicsit...

A tárgyalásokat sem muszáj végigülni, ha teheted, állj fel, és járkálj egy kicsit.

Telefonálás közben is sétálgathatsz, nem kell feltétlenül a székedből intézni a hívásaidat.

Egyszerű lábgyakorlatok

Ülés közben is végezhetsz gyakorlatokat, feltűnés nélkül, akár naponta többször.

Bújj ki a cipődből és hajlítsd be a lábujjaidat, mintha egy ceruzát akarnál megfogni velük, majd hirtelen engedd el.

Ismételd meg néhányszor.

Egy könnyű vádligyakorlattal serkentheted a vérkeringést: emelkedj lábujjhegyre, majd lassan vissza. Ez segít megelőzni a visszér kialakulását.