Mozgás 40 fölött? Ezeket érdemes kipróbálnod!

Írta: ,

Ha a húszas és harmincas éveidben is rendszeresen sportoltál, akkor miért hagynád abba pont most? Való igaz, hogy az izmaid már nem bírnak annyit, itt-ott fájdalmaid vannak és hamarabb elfáradsz egy-egy edzés után, de mindezek nem lehetnek kifogások, hogy többé ne sportolj. A rendszeres mozgás ugyanis nem csak azokat a gonosz úszógumikat tünteti el, de jobb közérzetet, nagyobb önbizalmat és egészségesebb mindennapokat is eredményez! Lássuk melyek azok az edzésformák, amik negyven fölött is tökéletesek számodra!

Zumba Kép forrása: paperandpencilblog.com

A zumba órák nem csak azért jók, mert a pörgős ritmusok alapból jó hangulatot csinálnak, hanem azért is, mert észrevétlenül száll el belőled minden stressz és feszültség, hiszen az órák inkább szórakoztatóak és élvezetesek, nem egy izzasztó és fárasztó edzésre hasonlítanak.

A legjobb benne, hogy miközben kifújod a fáradt gőzt, azalatt dolgozik a hasizom a combok és a derék, a három legérzékenyebb női terület.

Fűzd meg az egyik barátnődet és próbáljátok ki együtt!

Jóga Kép forrása: camillestyles.com

Ha nem vagy annyira táncoslábú, hogy egy zumba órára elmenj, és inkább a lassabb, nyugodtabb mozgásformákat szereted, akkor a jóga tökéletes választás számodra.

Egyrészt nem terheli annyira az ízületeket és az izmaidat, mint egy intenzív cardio edzés, viszont a mélyizmok megmozgatásával ugyanolyan hatékony.

Mivel ma már ezernyi jógaóra típus közül választhatsz, ezért azt javasoljuk, hogy ne ítélj elsőre, ha valamelyik nem jött be, akkor próbálj ki egy másikat!

Nekünk most az aero jóga az új őrületünk, és te melyiket választod majd?