Mindjárt itt a bikiniszezon! 5 tipp, amivel visszaszokhatsz az edzésre

Írta: ,

Nincs olyan újrakezdés, ami könnyű lenne, és ez különösen igaz, ha edzésről van szó. Ha korábban sportoltál, és elértél bizonyos célokat, eleinte nagyon nehéz lesz kevesebbel beérni, ami elveheti a kedved az egésztől... De nem kell így lennie! Íme néhány tipp, ami segíthet abban, hogy újra rákattanj az edzésre!

Az előkészületek Kép forrása: astucesdefilles.com

Az edzésre való felkészülés legalább olyan fontos, mint az edzés közben nyújtott teljesítményed.

Állíts össze egy igazán ütős lejátszási listát, amire edzeni fogsz, és tervezd meg, mely napokon kerítesz sort a testmozgásra, így egy bizonyos idő elteltével rutinná válik majd.

Emellett fontos a megfelelő bemelegítés is, amit sose kezdj nyújtással, hiszen így könnyen lesérülhetsz, és az edzésed is kevésbé lesz hatékony – inkább kocogj egy kicsit, szökdelj, és pörgesd fel a szívritmusod!

Legyen egy társad! Kép forrása: jjbegonia.tumblr.com

Együtt minden jobb! :) Érdeklődj a baráti társaságodban vagy a kollégáid között, hátha valaki hasonlóan lelkes az újrakezdéssel kapcsolatban, és nem szeretne egyedül belevágni.

Az, hogy melletted van valaki, motivál, szórakoztat, és már csak miatta sem fogod lemondani az edzéseket.

Tipp: Ha mégis inkább egyedül edzenél, keress egy olyan applikációt, ami segíthet az edzésben – emlékeztet, motivál és a teljesítményedet is méri!