Mindjárt itt a bikiniszezon! 5 tipp, amivel visszaszokhatsz az edzésre

Írta: ,

Nincs olyan újrakezdés, ami könnyű lenne, és ez különösen igaz, ha edzésről van szó. Ha korábban sportoltál, és elértél bizonyos célokat, eleinte nagyon nehéz lesz kevesebbel beérni, ami elveheti a kedved az egésztől... De nem kell így lennie! Íme néhány tipp, ami segíthet abban, hogy újra rákattanj az edzésre!

Tűzz ki reális célokat! Kép forrása: frame.bloglovin.com

Lehet, hogy mielőtt valamilyen okból abbahagytad az edzést, képes voltál lazán lefutni 5 km-t, vagy simán elérted a lábujjaid a jógaórán – azonban azóta eltelt bizonyos idő.

Próbálj meg fokozatosan visszaállni az edzésre és reális célokat kitűzni annak érdekében, hogy az első hetek ne csupa csalódással, hanem sikerélményekkel teljenek!


Ezt olvastad már? 9 ok, hogy miért eddz rendszeresen


Tipp: Keress egy neked tetsző edzéstervet az interneten, vagy fordulj személyi edzőhöz, aki segít majd az újrakezdésben!

Szerezz be új edzőcuccokat! Kép forrása: wheretoget.it

Egyrészt a tested védelme és a kényelem szempontjából is fontos, hogy megfelelő sportruházatban eddz, de az edzés hatékonyságát nagyban meghatározza az is, hogyan érzed magad a sportszerkódban, mennyire vagy magabiztos benne.


Edzésre inspiráló Instagram oldalak – Megéri követni őket!


Hidd el, egy különleges futócipő, egy, a kedvenc színeidben pompázó sportnadrág vagy egy szép jógamatrac gyorsan meghozza majd a kedved az edzéshez!