Még ma elkezdheted! 30 napos kihívás a centikkel laposabb hasért

Írta: ,

Ha van időd, pénzed és kedved, akkor egy edzőteremben rengeteg segítséget, jó tanácsot kaphatsz az úszógumid eltüntetésére. Ha nincs időd, nincs rá keret vagy egyszerűen csak nem fűlik hozzá a fogad, akkor akár otthon is megküzdhetsz a démonnal. Kezdő fogyókúrázókra még mindig az újdonság erejével hat, hogy nem onnan fogyunk, ahol a legtöbbet mozgunk. Napi kétezer felülés sem elég a hasi zsírpárnák eltüntetéséhez, ha csak ezt az egy módszert iktatjuk be az életünkbe. A lelkiismeret megnyugtatására jó a technika, de lapos hasat ne ettől várjunk.

Lerágott csont, de a helyes táplálkozás elkerülhetetlen Kép forrása: pexels.com

Az első és legfontosabb, amit nem lehet elégszer hangsúlyozni, az a megfelelő táplálkozás. Van jónéhány étel, alapanyag, amely nagy segítségedre lehet a hasi zsír eltüntetésében.

A gyömbér egyik előnye, hogy gyorsítja a méregtelenítést és a zsírégetést.

A zeller, amellett, hogy alacsony a kalóriatartalma, megszabadít a szövetekben feleslegesen eltárolt folyadéktól, ezáltal centikben mérhető karcsúsodást eredményez.

A ginseng általános anyagcsere-serkentő hatása miatt is hasznos és serkenti az emésztőrendszer működését.

A helyes táplálkozás és a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel azonban önmagban nem jelent végleges megoldást, bizony mozogni is kell.

A hegymászás egy nagyon hatásos hasizom erősítő gyakorlat.

Először is ereszkedj le fekvőtámaszba, karjaid legyenek váll szélességű terpeszben és lábaidat felváltva húzd a mellkasodhoz.

Próbáld minél gyorsabban váltani a bal és a jobb lábakat, egymás után hatvanszor.

Ha úgy érzed, ez a gyakorlat nagyon felpörgeti a pulzusod, akkor lassíts a tempón.