Maradj formában akkor is, ha nincs időd edzeni!

Írta: ,

Mindenkinek az életében vannak olyan időszakok, amikbe egyszerűen nem fér bele a rendszeres sportolás, de ilyenkor sem szabad elhagynunk magunkat! Íme néhány tipp, hogyan maradj fitt akkor is, ha nem tudsz eljutni az edzőterembe!

Kezdd korábban a napot! Kép forrása: 500px.com

Lehet, hogy elcsépelt megoldásnak tűnik, de hatásos! Nem kell órákkal korábban felkelned, bőven elég, ha csak tíz percet szánsz testmozgásra. Ez pont arra jó, hogy felpörgesd a tested és energikusabban induljon a napod.

Azt gondolod, pár perc torna semmit nem ér? Minden az intenzitástól függ. Próbálj ki egy olyan rövid kardió gyakorlatsort, ami átmozgatja az egész testedet.

Elég, ha csak bekapcsolod hozzá a gépedet, mert már rengeteg változatos, rövid edzéssort találhatsz a neten. Ideje felkelni!:)

Kompenzálj az étkezéssel Kép forrása: etsy.com

Biztos veled is megtörtént már, hogy beütemezted a heti edzéstervedet, de hirtelen minden összeesküdött ellened, és sehogy sem tudtad megoldani, hogy eljuss az edzőterembe.

Ilyenkor a legjobb, amit tehetsz, ha az étkezéssel kompenzálsz, vagyis próbálj meg ezekben a napokban kevesebbet és könnyebb ételeket enni.

Nem is lesz szükséged annyi energiára, mint az edzős időszakokban, szóval a „csalónapokat” lehetőleg ne erre az időre ütemezd.