A leghatékonyabb zsírgyilkos otthoni comb- és popsiformáló gyakorlatok

Kovács Andrea
Írta: ,
A leghatékonyabb zsírgyilkos otthoni comb- és popsiformáló gyakorlatok
A combunk és a fenekünk az a testrészt, amelyikre annyira könnyen mennek fel a zsírpárnák, de rettenetesen nehéz ledolgozni őket. Lássunk néhány egyszerű, otthon is végezhető gyakorlatot, amivel hatásosan formálhatjuk a kényes testrészeket!
Rendszeresség
Néhány jó gyakorlat természetesen még nem elég önmagában ahhoz, hogy látványos változás álljon be a testünk formájában.

Ha azonban csak annyit elhatározunk, hogy a fenti gyakorlatok közül hármat minden nap megcsinálunk, és annyit csinálunk belőle, amennyi elfáraszt, de még nem erőltet meg bennünket túlságosan, akkor az eredmény 2-3 héten belül látványos lesz.
Ülés a láb mellé
Térdeljünk le a földre egyenes derékkal, összezárt lábakkal, a kezünket tegyük a tarkónkra vagy nyújtsuk a fejünk fölé és lehetőleg hagyjuk ott a gyakorlat folyamán végig. Üljünk le a földre a lábunk mellé, majd nyomjuk vissza magunkat a kiindulási pózba.

Végezzük felváltva a gyakorlatot, és ügyeljünk arra, hogy végig a csípő- és fenékizmaink dolgozzanak. A kezünkkel lehetőleg ne adjunk lendületet magunknak a felálláshoz!