5 konditermi trükk, amivel meglepően sok kalóriát égethetsz el

Írta: ,

Csak egy szűk órád van a konditeremben, de szeretnéd kihozni magadból a maximumot? Most ajánlunk néhány olyan gyakorlat, amikkel nem csak izgalmasabbá és változatosabbá teheted az edzésedet, de meglepően sok kalóriát is elégethetsz! 

Homokzsák Kép forrása: petapixel.com

A homokzsák a súlyzók mellett egy szuper eszköz arra, hogy rövid idő alatt sok kalóriát égess el.

A homokzsákokban az a jó, hogy nincs rajtuk fogás, így a karokban még több izomcsoportot megmozgatnak.

Jó, ha a szokásos gyakorlatokat néha homokzsákkal dobod fel, hiszen a guggolás, a kitörés vagy a törzsdöntés súly nélkül is hatékony, de súllyal megtöbbszörözöd a gyakorlatok hatékonyságát.

Ugrókötél Kép forrása: mymodernmet.com

Az ugrókötelezés az egyik legegyszerűbb mozgásforma – még otthon is könnyen bevethető, és nem is gondolnád, mennyire hatékony!

Nagyjából 100-120 percenkénti ugrálással körülbelül 13 kalóriát égetsz el, így ha nincs sok időd, akár ezzel is indíthatod az edzést.

Az ugrókötelezés ráadásul azért is nagyon hasznos, mert a kalóriaégetés mellett az egyensúlyérzéked is javul, több izomcsoportot aktivizálsz, mint a kocogás során, és a végtagok összhangja is fejlődik!