5 konditermi trükk, amivel nagyon sok kalóriát elégethetsz

Stumpf Bea
Írta: ,
5 konditermi trükk, amivel nagyon sok kalóriát elégethetsz

Csak egy szűk órád van a konditeremben, de szeretnéd kihozni magadból a maximumot? Most ajánlunk néhány olyan gyakorlat, amikkel nem csak izgalmasabbá és változatosabbá teheted az edzésedet, de meglepően sok kalóriát is elégethetsz! 

TRX Kép forrása: pinterest.com

A TRX edzések sem maradhatnak ki ebből a listából, hiszen minimális eszköz- és helyigényük van, szuperül variálható kalóriaégető gyakorlatokat végezhetsz rajta, de a kezdésnél nem árt egy-két alapot edző segítségével elsajátítani.

A TRX-ben az a jó, hogy nem terheli az ízületeket, de az erőközpontot és a gerinc környékét nagyon jól fejleszti. Ha már gyakorlott vagy, akkor végezheted egyedül, kiscsoportokban személyi edzővel, de akár csoportos órán is.

Tipp: Ha egyik nap egy kevésbé pörgős órára vágysz, akkor próbáld ki a TRX jógát is!

Tabata Kép forrása: pinterest.com

A tabata szuper hatásairól már egy korábbi cikkünkben írtunk, de ha kalóriaégetésről van szó, ebből a listából sem maradhat ki.

Tabatázáskor a 20 másodperc munka, 10 másodperc pihenést váltogathatod különböző gyakorlatokkal, például burpee-vel (négyütemű fekvőtámasz), guggolásból felugrással vagy sprinttel – így eszközök nélkül akár otthon is kezdheted ezzel a napod!

Tipp: Persze az edzésformák variálásán kívül az étkezésre is kiemelten figyelned kell, ha gyorsan le szeretnél dobni pár kilót. Például ha egy kis édességre vágysz, csoki helyett inkább dobj be egy kalóriaégető smoothie-t almából, sárgabarackból és grapefruitból!

Fókuszban

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!

Innen tudhatod, hogy jó sportcipőt vásároltál a gyereknek

A jó sportszereken és sportruházaton több múlik, mint gondolnád!