A bombasztikusan kerek popsi rejtett titka: részletes edzésterv 15 gyakorlattal

Horváth Petra
Írta: ,

A lapos has mellett a leggyakoribb vágyálom – nem csak a nők körében – a feszes, kerek és izmos popsi. Ennek elérésében nincs semmi ördöngösség, a kulcs a rendszeres popsi edzésekben és a tiszta étkezésben rejlik. Utóbbira azért van szükség, mert amíg mindenféle felesleges szénhidráttal és olajokkal tömjük magunkat, addig a narancsbőr is makacsul ragaszkodni fog a kényes testrészeinkhez, és hiába edzünk rá, lehet feszes és kerek, de a narancsbőr bizony ott marad – tapasztalat!

Ha egy gyilkos, de roppant hatásos popsi edzést keresel, amivel heti háromszori ismétlés mellett pár hét alatt bombasztikus popót kerekíthetsz magadnak, akkor jól figyelj!

Íme, az edzésterv!

*Az eredeti gyakorlatsor haladóknak szól, így a darabszám mellett feltűntetem mindig, hogy kezdőként mennyivel érdemes belevágni!

1. Impulzus kitörés – 20-25 ismétlés/láb

Kezdőként 30 mp-ig végezd a gyakorlatot, annyi darabszámmal, amennyi már kihívás, de még nem túl megerőltető!A bombasztikus kerek popsi titka + részletes edzésterv 15 gyakorlattalKép forrása: Syda_Productions/Depositphotos

Állj meg kisebb terpeszben, a kezed kulcsold össze magad előtt, a jobb lábaddal törj ki hátrafelé, úgy, hogy kényelmes távolságban legyen a nyújtott lábad, és ne billenj ki az egyensúlyodból. Ezt a pózt kitartva kezdj ez rugózni fel-le úgy, hogy a hátsó lábad térde éppen csak súrolja a talajt, visszatolva pedig ne told magasabbra a hajlított térded, mint a kiinduló pózod volt. Ha fáradsz, a kezeddel rátámaszkodhatsz a hajlított térdedre! Ismételd a gyakorlatot a bal lábaddal is!