Intenzív átmozgató reggeli edzés tippek, ha csak 15 perced van

Írta: ,

Azt biztosan te is tudod, hogy a reggeli edzéseknek számtalan előnyük van: többek között, ha reggel sportolsz, akkor azonnal felébred a szervezeted és az is biztos, hogy a nap további részében sokkal aktívabbnak és energikusabbnak fogod majd magad érezni. De mi van akkor, ha reggel alig van időd, hogy átmozgasd a tested? Ha már 15 percet be tudsz szorítani, az bőven elegendő lehet arra, hogy intenzíven átmozgasd az izmaid, csak jól kell kiválasztanod az edzésformát. Mai írásunkban hoztunk neked néhány szuper tippet, amivel garantáltan jól indul majd a reggeled, még akkor is ha csak néhány perced van a mozgásra.

Kezdjük a legkönnyebbel! Fontos tudnod, hogy ez a mozgásforma nem arra való, hogy izmot építs, ellenben nagyon jót tesz az egészségednek, ha reggelente szépen, ámde lassan beindítod a testeben zajló folyamatokat.

A reggeli gimnasztikát kicsit úgy kell elképzelni, mint annak idején a tesi órán a bemelegítést.

A teljes tested átmozgatod: karkörzés, vállkörzés, törzshajlítás és a végén akár belecsempészhetsz pár guggolást is. A lényeg, hogy a rendelkezésedre álló 15 percben igyekezz mindened megmozgatni.

Ha így indítod a napod, akkor tutira nem lesz szükséged kávéra.

 

A jóga az igazi jolly joker, hiszen segítségével a test minden pontját lehetőséged van megmozgatni.

Bár sokan lazító hatása végett az esti jógára esküsznek, azonban reggel is csodákra képes: rendkívül jó erősítő és izombemelegítő mozgásforma.

A reggeli órákban a napüdvözlés elnevezésű gyakorlatot érdemes néhányszor elismételni. A napüdvözletnek számtalan változata létezik a kezdőtől egészen a haladóig. A gyakorlás során érdemes a Nap vagy kelet felé állni.

Ez egy harmonikus, kényelmes légzéssel összehangolt gyakorlatsor, amely hatékonyan állítja helyre a vérnyomást, sőt a gerincoszlop nyújtása által felfrissíti az idegrendszert is.