4 szuper gyakorlat az integetőháj ellen

Írta: ,

Az integetőháj kifejezést már egészen biztosan Te is hallottad. Rendkívül zavaró tud lenni, főleg a tavaszi és a nyári szezonban, amikor is előkerülnek az ujjatlanok. Ha eddig hosszabb ujjú felsőkbe kényszerítetted magad, van egy jó hírünk: néhány hónap alatt gyönyörű izmokra válthatod ezt a testrészedet. Persze szükséged lesz némi kitartásra, ám, ha rendszeresen végzed a gyakorlatokat, akkor neked is hamar edzett tricepszed lehet. Mai írásunkban hoztunk neked néhány szuper gyakorlatot, amik segítségével hamar leszámolhatsz a mumussal, azaz az integetőhájjal.

Edzésre fel! Kép forrása: wikihow.com

Feküdj hasara, majd nyújtsd ki a lábad egyenesen, a karodat pedig hajlítsd be, a kezeddel támaszkodj meg a földön, a tenyered rakd a talajra a mellkasod mellé.

A karodat feszítsd meg, nyújtsd ki és emelkedj el a felsőtesteddel a talajtól úgy, hogy közben homorítod a hátadaztán szép lassan ereszkedj vissza.

Első körben ebből 4x12 javaslunk, ha bírod, ám ez lehet ennél kevesebb is, fizikai aktivitásod függvényében, a lényeg, hogy folyamatosan növeld az adagokat.

 

Ebben a gyakorlatban az oldaladra kell feküdnöd, a talajhoz közelebb eső karodat pedig át kell kulcsolnod a mellkasodon. A másik karoddal eközben támaszkodj meg a mellkasod előtt és told ki magad a segítségével, úgy hogy közben elemeled a felsőtested a földtől.

Ez egy viszonylag nehezebb gyakorlat, így mindenképpen kisebb ismétlés számot javaslunk (kezdetben 4x8), ám csakúgy, mint az előbbi esetben is, fontos tényező a jelenlegi fizikai aktivitásod.

Ha úgy érzed bírsz többet akkor csak bátran, azonban ne feledkezz meg a nyújtásról, máskülönben komoly balesetek érhetnek.