Így csempéssz fitneszt a mindennapjaidba!

Írta: ,

Bárki életében vannak olyan napok, esetleg hetek, amikor egyszerűen sehogy sem jön össze, hogy edzeni tudjon. Most nem azokról a mondvacsinált kifogásokról beszélünk, hogy "fél óra múlva úgyis le kéne vinni a kutyát", vagy "most ettem meg egy szendvicset, de egy óra múlva meg jön a vacsi, már felesleges elmenni", esetleg "de esik az eső" – egyszerűen akad, hogy az embernek tényleg az edzőterem az utolsó a prioritási listán. Erre a helyzetre kínálunk most tökéletes megoldást – megmutatjuk, hogyan csempéssz észrevétlenül mozgást, és ezzel egészséget is az elfoglalt napokba!

Lépcsőzz!

Persze ez problémás, ha olyan helyen dolgozol, ahol kiskosztümöt írnak elő, de ha lazább helyre igyekszel, felejtsd el a liftet.

Nem tűnik olyan nagy dolognak, de ha akkor is a lépcsőt használod, amikor lemész az ebédedért vagy leugrasz egy kávéért, hidd el, hogy sokkal többet teszel az egészségedért, mintha ezt a kis mozgást is ellógtad volna.

Persze a kis mozgás kifejezés itt relatív – ha a huszadikon dolgozol, minden elismerésünk az edzéshez!

Parkolj messzebb! Kép forrása: thesartorialist.com

Azzal is jót teszel magadnak, ha egy-két utcával lejjebb rakod le a kocsit, és onnan besétálsz a munkahelyedre vagy a suliba.

Ugyanez vonatkozik akkor is, ha bevásárolni mész, vagy átugrasz a barátnődhöz.

Előbb-utóbb meglátod, ha rögtön nem is kezdenek leolvadni a centik a derekadról, annyi biztos, hogy sokkal jobb kedved lesz, ha egy kicsit a szabadban vagy.

Bevásárlás után pedig hosszabb úton kell cipelned a teli szatyrokat, ami a karizmaidnak is jót tesz!