10 hatásos gerincegyenesítő gyakorlat, ami megszünteti a fájdalmaid

Kovács Andrea
Írta: ,
10 hatásos gerincegyenesítő gyakorlat, ami megszünteti a fájdalmaid

A gerinc a legfontosabb csontunk, egyenesen tartására egész életes projekt. A következő tartásjavító gyakorlatokkal korrigálni tudjuk az enyhe gerincferdüléseket, és megőrizhetjük hátunk és testtartásunk egyenességét.

Relaxáló jógagyakorlat

A hátegyenesítő gyakorlatsorozatunkat a legjobb, ha ezzel a gyakorlattal fejezzük be, ugyanis nemcsak jó tartásjavító, hanem kitűnő relaxációs gyakorlat, serkentve a felső testünkben a vérkeringést.

Vegyük fel a klasszikus gyertya pozíciót, majd lassan engedjük hátra a lábunkat, a karokat közben nyújtsuk ki testünk mellett a padlóra.

Próbáljuk minél hátrább engedni a lábunkat, akár a padlót is megérinthetjük, ha tudjuk. Maradjunk 10-15 másodpercig ebben a pozícióban, majd lassan engedjük vissza magunkat.

Tevepóz

Ez az ismert jóga póz jó tartásjavító gyakorlat. Vegyük fel a képen látható pozíciót és tartsuk ki egy percig.

Figyeljünk arra, hogy a fejünk legyen hátra engedve és a két lábunkra egyformán nehezedjen súlyunk.