Valójában hány kilót lehet fogyni a futással?

Irimiás Alíz
Írta: ,

Hogyan vágj bele?

Azoknak, akik sosem futottak még edzés gyanánt, esetleg ódzkodnak tőle, íme néhány tipp, hogyan érdemes elkezdeni!

Te határozod meg, hogy mi legyen a futás-gyaloglás aránya, és hányszor ismételed – ez az edzettségi szintedtől, állóképességedtől, sebességedtől is függ.

Kezdj gyors sétába bemelegítésként körülbelül 10 percig, aztán fuss két percig, majd ismét gyalogolj egy percig. Fuss újabb két percig, gyalogolj egy percig, és ismételd, ahányszor csak tudod, majd egy 10 perces könnyű sétával fejezd be levezetésként.

Idővel képes leszel növelni a futás időtartamát, és aztán a gyaloglást el is hagyhatod. Minden héten hagyj egy edzés nélküli napot magadnak a regenerálódásra.

Ha intervall edzéseket végzel, garantáltan megtalálod a futás örömét, és élvezni fogod az edzések végén az endorfint, ami boldogságot ad.

Kép forrása: halfpoint/depositphotos.com

Fókuszban

5 dolog, amit tenned kell, amikor hurutosan köhögsz

Hogyan „kozmetikázzuk” meg egyedül a kutyusunkat? 5 lépéses útmutató

Egészség és életmód

5 dolog, amit tenned kell, amikor hurutosan köhögsz