Ez lehet a kulcs a gyors fogyáshoz és izmosodáshoz - Egyszerre sok izmot mozgató gyakorlatok

Szabó Erzsébet
Írta: ,

Manapság a legtöbb ember időhiánnyal küzd: megpróbálunk annyi mindent belezsúfolni a napba, amennyit csak lehetséges. Sokan igyekeznek időt nyerni maguknak egy kis sport erejéig, mások az edzésre is egyfajta kötelező munkaként tekintenek. Bármelyik is legyen igaz rád, a komplex gyakorlatokat mindenképpen érdemes beépítened az edzéstervedbe.

Guggolás

A guggolást sokan addig utálják, amíg meg nem tapasztalják áldásos eredményét. Ezzel az egyszerű alapgyakorlattal ugyanis csodálatosan formálhatod a fenekedet, a combjaidat, valamint a hasad, törzsed izmait, sőt, még a hátad alsó területét is – márpedig ezek a területek a legtöbb nő számára problémásnak bizonyulnak. Pontosan azért, mert a guggolás ilyen sokoldalú, egyszerre nehéz is, így aztán rengetegen kerülik, ahol csak lehet. Ugyanakkor végig kell gondolnod, mikor jársz jobban: ha sok, kevésbé hatékony gyakorlatot végzel, vagy egy olyat, ami ugyan nehéz, de nagyon eredményes?

Ez lehet a kulcs a gyors fogyáshoz és izmosodáshoz - Egyszerre sok izmot mozgató gyakorlatok

Ráadásul, minél többféle gyakorlatot csinálsz, annál nagyobb az esélye annak, hogy hibázol, míg a guggolás esetében alapvetően két dologra kell figyelned igazán: egyenlő arányban mozduljon előre a térded és hátra a csípőd, tartsd az egyensúlyt, illetve ne kapkodj, lassan és kimérten guggolj. Az csak hab a tortán, hogy a guggoláson hétről hétre nagyon egyszerűen nehezíthetsz: csak használj több súlyt!