10 gerincegyenesítő gyakorlat, amit gyakran kellene alkalmaznod

Kovács Andrea
Írta: ,
10 gerincegyenesítő gyakorlat, amit gyakran kellene alkalmaznod

A gerinc a legfontosabb csontunk, egyenesen tartására egész életes projekt. A következő tartásjavító gyakorlatokkal korrigálni tudjuk az enyhe gerincferdüléseket, és megőrizhetjük hátunk és testtartásunk egyenességét.

Tevepóz

Ez az ismert jóga póz jó tartásjavító gyakorlat. Vegyük fel a képen látható pozíciót és tartsuk ki egy percig.

Figyeljünk arra, hogy a fejünk legyen hátra engedve és a két lábunkra egyformán nehezedjen súlyunk.

Oldal-nyújtás másként

Az előző gyakorlatot módosítsuk és kulcsoljuk össze hátunk mögött a kezünket úgy, hogy a lábunkat beakasztjuk a karunkba.

Egy intenzív hátnyújtó gyakorlat.

Próbáljuk 1 percig kitartani majd lassan áttérni a másik oldalra.

Fókuszban

5+1 dolog, amit minden nőnek tudnia kell a bankkártyákról

Milyen magnéziumsót érdemes választani? Nem mindegy!

Készpénzes vagy? 5 ok, amiért ezentúl kártyával kellene fizetned

Egy hétig csak bankkártyával fizettem! Ezekre a felismerésekre jutottam

5 hatalmas tévhit a bankkártyákkal kapcsolatban – Te is bedőltél ezeknek?

Minden, amit az enyhe hibrid technológiáról érdemes tudni - enyhén szólva menő

Zöld rendszám és hibrid autó? Amit a zöld rendszámról tudni kell

Miért segíthet a magnézium a stresszes időszakokban?