Feszes popsi csupán 4 hét alatt – A leghatékonyabb gyakorlatok

Zabolai Margit
Írta: ,
Feszes popsi csupán 4 hét alatt – A leghatékonyabb gyakorlatok

Legyen feszes, legyen kerek, ne legyen apró, de ne is lógjon. Úgy tűnik, a fenekünkkel kapcsolatban sok olyan elvárásunk van, ami mintha csak kioltaná egymást, de egy kis odafigyeléssel neked is lehet olyan popsid, amilyet szeretnél. Az alábbi gyakorlatok néhány hét alatt formába hoznak.

Lábemelés

Állj négykézlábra, úgy, hogy a tenyered pontosan a vállad alatt legyen. A gerinced legyen egyenes. A jobb lábadat emeld meg és nyújtsd ki úgy, hogy vízszintes legyen a padlóra, a lábfejed pedig spicceljen.

Emeld egy kicsit magasabbra a lábadat, és kezdj el „P” betűket rajzolni a levegőbe vele. Ez után engedd vissza a lábadat a kiinduló helyzetbe, majd ereszd lejjebb körülbelül 5 centivel, és ismételd meg a gyakorlatot.

 Minden alkalommal rajzolj 5-5 „P” betűt. Ismételd meg a gyakorlatot 20-30 alkalommal, majd válts lábat.

Vesd keresztbe!

Állj négykézláb, majd a jobb lábadat nyújtsd ki hátrafelé, keresztbe, úgy, hogy átveted a bal lábad fölött.

A jobb lábujjaid érintsék a talajt. Szorítsd össze a fenekedet és emeld meg a jobb lábadat úgy, hogy egy vonalban legyen a csípőddel és párhuzamos legyen a padlóval. Ereszd vissza a lábadat, hogy a lábujjak érintsék a padlót.

Ügyelj arra, hogy a gyakorlat alatt végig kicsit be legyen húzva a farokcsontod, így nem terheled a hátadat. Mindkét lábaddal 20-30 alkalommal ismételd meg a gyakorlatot.