Ezek a kedvenc szabadtéri sportjaink: fogyhatsz és feszesedhetsz is velük

Írta: ,

A testmozgás persze az év minden szakában fontos, de ha eddig nem is tetted, most már tényleg láss hozzá az edzéshez, már csak azért is, mert a szabadban végzett mozgás nem csak jót tesz neked, de tényleg szórakoztató is. Mutatjuk a mi kedvenceinket.

Tollaslabda

Lehet, hogy azt gondolod, utoljára általános iskolás korodban volt vicces tollaslabdázni, de ha egy esélyt adsz a dolognak, gyorsan rájössz, hogy a repülő labda lecsapása még mindig ugyanolyan izgalmas.


5 tipikus hiba, amit a kezdő sportolók elkövetnek – Baj lehet belőle!


A tollaslabda nagy előnye emellett, hogy nem igényel különösebb felkészültséget, akkor is hozzáláthatsz, ha nem vagy kifejezetten jó kondiban, ugyanakkor a labda utáni szaladgálás gyorsan formába hoz, ha pedig már erősebb vagy csapkodhatsz erősebben, vagy csavarhatod a figurákat, és máris komolyabb edzéssé válik a móka.

Szabadtéri pilates

A pilates természetesen zárt helyen végezve is nagyon hasznos, szabadtéren, napsütésben azonban még jobban érvényesül a testi-lelki egyensúlyt helyreállító hatása.

Tudjuk, hogy elsőre talán nehéz rávenni magadat, de ha néhány alkalommal sikerül korábban felkelned, hogy például a szigeten jógázz 30 percet, nem is akarod majd másképpen indítani a napodat.

Ha több motivációra van szükséged, vagy csak kellemetlenül érzed magadat egyedül nyújtózkodva a rét közepén, keress magadnak egy pilates csoportot, és csatlakozz hozzájuk a tavaszra.