Egy mérettel kisebb leszek! 30 napos edzésterv hasra

Írta: ,

Bár még van egy kis idő nyárig, mégis ha te is szeretnél tökéletes strandformával feszíteni idén, akkor ideje lehet már most elkezdened mozogni. Éppen ezért gondoltunk egyet és úgy döntöttünk, hogy egy négy részes sorozat keretében megmutatjuk neked, hogyan lendülhetsz formába, akár már 30 nap alatt. A most következő 30 napos kihívás segítségedre lehet abban, hogy szép, formás és lapos hasad legyen, vágj hát bele mihamarabb!

A 30 napos kihívás során minden nap ugyanazok a gyakorlatok váltogatják majd egymást. Szerintünk napi két sorozattal (2x12), plank és hajó esetén 30 másodperccel kezdj és fokozatosan növeld, ám az egész edzés teljesen személyre szabható. Az egy hónapos challenge alatt minden héten lesz egy pihenőnapod, amikor effektíve semmit sem kell majd csinálnod, azonban fontos, hogy ezeket a napokat ne tologasd, legyenek fixek. No, akkor lássuk mely gyakorlatok lesznek számodra most a legfontosabbak.

Zsugorfelülések Kép forrása: lifehack.org

1/6 Zsugorfelülések

Ezt biztosan te is ismered, mert talán az egyik legegyszerűbb és népszerűbb gyakorlat.

Az igazán jó benne, hogy abszolút nem terheli meg a derekadat, a hátadat, sőt még a gerincoszlopod sem.

Feküdj hanyatt, majd húzd fel hajlítva a lábad úgy, hogy derékszöget írjon le a törzseddel. Kezdd el úgy végezni a hasizom gyakorlatokat, hogy közben a lábadat nem mozgatod. Ezek a haspumpáló mozgások nagyon jó munkát végeznek a hasizmoddal! 

Hegymászás

2/6 Hegymászás

Ez a gyakorlat azért is rendkívül hatékony, mert nem csupán a hasat erősíti. Bár első nagyon lazának és egyszerűnek tűnhet, a harmadik, negyedik ismétlést követően hamar rájössz, ogy mekkorát tévedsz.

Sőt, az elején szinte biztos, hogy meg is fogsz vele küzdeni, azonban hidd el, hosszútávon nagyon megéri, hiszen teljesen átmozgat.

A kezdő pozíció a fekvőtámasz póz, a karok vállszéles terpeszben, a lábakat húzd a mellkashoz és ugrálva váltogasd a lábakat.