Bombabiztos edzésterv: napi 15 perc a feszes, kerek popsiért

Schuster Borka
Írta: ,
Bombabiztos edzésterv: napi 15 perc a feszes, kerek popsiért

Kritikus testrész, és a formázása sem egyszerű, de ha kicsit odafigyelsz rá, nem csak kerekebb, keményebb, formásabb, de még feszesebb is lesz! Ha az étkezésre odafigyelsz, és rendszeresen mozogsz, akkor ez a 15 perc extra figyelem csodát tesz a popsiddal!

Kilépés Kép forrása: undrey/depositphotos.com

Nem véletlen, hogy a legrégebbi fitnesz könyvekben is szerepel: állj zárt lábakkal, egyenes derékkal, majd az egyik lábaddal lépj ki, hajlítsd be a térdedet, míg a másik lábadat egyenesen tartod.

Ügyelj rá, hogy a derekad se görnyedjen. Lépj vissza a kiinduló pozícióba, majd lépj ki a másik lábaddal. Ismételd meg a kört 30-szor. Nem csak a fenekedet, a combjaidat is megdolgoztatja!

Híd Kép forrása: blanaru/depositphotos.com

Feküdj a földre, a térdeidet húzd fel, és ne zárd össze. A vállaidat a földön tartva emeld meg a fenekedet, tartsd a levegőben néhány másodpercig, majd engedd vissza.

Vegyél egy nagy levegőt, fújd ki, és ismételd meg a gyakorlatot, összesen 15-ször.

Ha megvagy, kezdd elölről az öt elemből álló gyakorlatot, és menj rajta végig még kétszer.

15 perc alatt végzel, és heteken belül érezni és látni fogod a változást!

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!