Edzés tippek az újévre, amivel biztos sikereket érhetsz el

Írta: ,

Az újév, új fogadalmakkal indul. Akik az évet új edzés és táplálkozási szokásokkal szeretnék indítani, azok hasznos tippeket találhatnak a cikkünkben.

Konkrét dolgokat tűzz ki Kép forrása: api.shopstyle.com

Általános hiba, ha konkrét célkitűzés nélküli fogadalmat teszel.

Az a cél, hogy fogyni szeretnél, önmagában kevés.

A túl nagy célkitűzések veszélyesek, mert hamar sikerhez vezetnek, de a nagy lemondás ára nem mindenkinek éri meg a hosszútávú befektetést.

Ha úgy fogalmazod meg, hogy havonta szeretnél 1-2 kilótól megszabadulni, majd a májusban elért súlyodat szeretnéd megtartani, akkor az már konkrét, mérhető és tartható sikert eredményezhet.

Határozz meg részcélokat Kép forrása: stylecaster.com

Ha megvan, hogy mit szeretnél elérni, akkor határozd meg a részcélokat egészen konkrétan.

Az, hogy többet szeretnél mozogni az nem elegendő, számszerűsítsd, hogy pontosan hányszor és melyik napokon fogsz eljárni az edzőterembe.

Itt is fontos, hogy ne fogadj meg olyat, amit nem bírsz betartani, inkább közben emeld az óraszámokat.

Heti 3 edzés kezdetben elegendő, főleg ha eddig egyáltalán nem mozogtál. A gyakorlatokat is fokozatosan építsd fel.

Írd fel, hogy mennyit tudtál teljesíteni januárban, majd emeld meg a gyakorlatok számát és nehézségét a következő hónapban, így lehet a leghatékonyabban tartós eredményeket elérni.