Edzés a munka előtt? Nem lehetetlen, ha megfogadod ezeket a tippeket

Írta: ,

Kutatások szerint azok az emberek, akik reggelente edzenek, sokkal könnyebben adaptálják életükbe új szokásként a rendszeres testmozgást, sőt, még napközben is sokkal produktívabbak a munkájukban. Ha te most csak legyintesz erre, hogy „oké, de én nem vagyok egy reggeli pacsirta”, akkor megsúgjuk, számodra sem lehetetlen átállni erre a rutinra – az alábbi tippekkel és némi elszántsággal menni fog!

Biztosan hallottad már, hogy 21 napba telik, amíg valamit szokássá tudunk alakítani az életünkben – persze ez nem megy egykönnyen. Éppen ezért ne úgy indulj neki, hogy te holnaptól 5-kor kelsz, hogy még lenyomj egy edzést reggel és 9-re beérj az irodába.

Először csak 15 perccel kelj korábban, és keress a Youtube-on 10 perces átmozgató tornákat vagy jógagyakorlatokat. Ezt csináld 2 napig, majd a 3. naptól ébredj fel 30 perccel korábban, és növeld a torna időtartamát is – így folytasd 3-4 napig. Utána 45 perccel korábbra állítsd az ébresztőt a megszokottnál, és így mozogj reggelente 1 hétig, végül pedig jöhet az 1 óra!

Ezzel a módszerrel 1 hónap alatt fokozatosan építheted be életedbe ezt az új szokást.

Ha az otthoni torna nem igazán megy, és inkább a csoportos edzések híve vagy, jó motiváció lehet, ha előre bejelentkezel – és be is fizetsz – egy olyan órára, ami nem fizeti vissza a pénzed, ha 24 órán belül nem mondod le a regisztrációd.

Így kénytelen leszel felkelni reggel, ha nem szeretnéd veszni hagyni a forintjaid.

Rengeteg óratípus közül választhatsz már, én például imádom a napindító jógákat, amik általában 60 percesek és szuperül átmozgatnak.