30 napos kihívás a centikkel laposabb hasért – Még ma elkezdheted

Göcző Nóra
Írta: ,
30 napos kihívás a centikkel laposabb hasért – Még ma elkezdheted

Ha van időd, pénzed és kedved, akkor egy edzőteremben rengeteg segítséget, jó tanácsot kaphatsz az úszógumid eltüntetésére. Ha nincs időd, nincs rá keret vagy egyszerűen csak nem fűlik hozzá a fogad, akkor akár otthon is megküzdhetsz a démonnal. Kezdő fogyókúrázókra még mindig az újdonság erejével hat, hogy nem onnan fogyunk, ahol a legtöbbet mozgunk. Napi kétezer felülés sem elég a hasi zsírpárnák eltüntetéséhez, ha csak ezt az egy módszert iktatjuk be az életünkbe. A lelkiismeret megnyugtatására jó a technika, de lapos hasat ne ettől várjunk.

Lerágott csont, de a helyes táplálkozás elkerülhetetlen Kép forrása: pexels.com

Az első és legfontosabb, amit nem lehet elégszer hangsúlyozni, az a megfelelő táplálkozás. Van jónéhány étel, alapanyag, amely nagy segítségedre lehet a hasi zsír eltüntetésében.

A gyömbér egyik előnye, hogy gyorsítja a méregtelenítést és a zsírégetést.

A zeller, amellett, hogy alacsony a kalóriatartalma, megszabadít a szövetekben feleslegesen eltárolt folyadéktól, ezáltal centikben mérhető karcsúsodást eredményez.

A ginseng általános anyagcsere-serkentő hatása miatt is hasznos és serkenti az emésztőrendszer működését.

A helyes táplálkozás és a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel azonban önmagban nem jelent végleges megoldást, bizony mozogni is kell.

Szülés vagy nagyarányú fogyás után természetes, ha az alhas izmai megereszkednek. NE izgulj emiatt, mert ezt az izmot is lehet erősíteni és formálni.

Helyezkedj el hanyatt fekvésben, a lábaidat emeld föl és tartsd meg úgy, hogy a talpak a mennyezetet nézzék. Ha tudod, emeld meg a felsőtestedet is, a tenyereket pedig tedd a feneked alá.

Végezd el harmincszor, a haspréssel váltakozva. Minden héten növeld a gyakorlatok számát tízzel.