Cardio best of – Használd ki a nyár hátralévő heteit!

Írta: ,

Harminc fok felett képtelen vagy normálisan edzeni, ha meg esik, ki sem teszed a lábad a friss levegőre? Ez csupa-csupa kifogás, egy jó kis playlisttel, és pár kényeztető fogással sokkal könnyebb lesz a kardio edzés, hidd el!

Új zenék, új határok

Bármennyire is imádod vagy imádtad a mostani zenéidet a mobilodon vagy az mp3-lejátszódon, az agyad megszokja, nem sarkall már nagyobb teljesítményre. Olyan ütemű számokat válassz, ami passzol a kocogásod ritmusához, illetve olyan sorrendbe rendezd a zenéket, amilyen gyorsasággal akarsz majd futni, biciklizni, korizni stb. Ha pl. olyan edzésterved van, amelyben a 2-3 perc gyors után ugyanennyi lassú szakasz következik, akkor így váltogasd a zenéket is.

Ha elbizonytalanodnál, próbáld ki a következő számokat! Ezeket biztosan élvezni fogod, sőt még a teljesítményedet is fejleszthetik.

  1. Be Together – Major Lazer, Wild Belle
  2. Runaway (U & I) – Galantis
  3. Hey Mama – David Guetta, Bebe Rexha, Nicki Minaj, Afrojack
  4. Rock It Out – Crush Effect
  5. She Came to Give It to You – Usher, Nicki Minaj
  6. Waiting For Love – Avicii
  7. Lean On – Major Lazer
  8. Queen of Peace – Florence + The Machine
  9. Verge – Owl City, Aloe Blacc
  10. Emergency – Icona Pop

Shake it!

Ha nem tudsz a fitneszitalod nélkül kimozdulni, viszont túl sok kis tárolót kell hozzá cipelned, akkor van egy jó hírünk. Végre van egy olyan kulacs, aminek a tetején lévő tárolóba kell beletöltened a fehérjeport, és amikor frissen szeretnéd elkészíteni az italt, csak elcsavarod a tetőt és az beleszóródik a vízzel feltöltött palackba.

Csak összerázod, és máris készen van a proteinkoktélod! Ez a szuper sportkulacs egyébként BPA-mentes, csepegésgátló ivófeje van, és egyszerre 50 g fehérjeport tud tárolni. (Umoro, 26 euro)

A megérdemelt finomság (paleo, gluténmentes datolya fudge)

Ha szereted a nyers és egészséges sütiket, akkor ezt imádni fogod! Mivel nagyon tömény (igaz a cukortartalma magas, de a rostban, tápanyagban is gazdag, ezért laktató), biztosan nem tömöd magadba az egészet, elkészíteni pedig 5 perc. Ha egy hosszabb, nagy megterheléssel járó kardio edzést tervezel, akkor másfél órával előtte ehetsz belőle egy kockát, és biztosan órákig feltölt energiával.

Hozzávalók:

  • 2 tábla cukormentes fekete csokoládé
  • 6 evőkanál kókuszolaj
  • 500 g aszalt datolya (be kell áztatni egy órával előbb)
  • Fél bögre kókusztejszín
  • 2 tk vaníliakivonat
  • Fél bögre holland kakaópor

Elkészítés:

A csokit olvaszd fel vízgőz fölött, a beáztatott datolyát pedig szűrd le. Az összes hozzávalót szórd bele egy aprítógépbe és addig aprítsd, amíg egészen krémes és egynemű nem lesz. Egy lapos tepsibe simítsd bele, kicsit meg is rázhatod, hogy az összes levegő kimenjen belőle és tömör állaga legyen majd a sütidnek. Fél órára tedd be a hűtőbe, hogy megdermedjen.

Szeleteld fel 4x4 centis kockákra. Légmentesen lezárt dobozban sokáig eláll. Ha van hozzád hasonlóan fitneszőrült barátnőd, akkor megajándékozhatod ezzel a finomsággal!

Így már biztosan könnyebb lesz rávenned magadat, hogy felkészülj a félmaratonra, igaz?