Bombabiztos edzésterv: napi 15 perc a feszes, kerek popsiért

Írta: ,

Kritikus testrész, és a formázása sem egyszerű, de ha kicsit odafigyelsz rá, nem csak kerekebb, keményebb, formásabb, de még feszesebb is lesz! Ha az étkezésre odafigyelsz, és rendszeresen mozogsz, akkor ez a 15 perc extra figyelem csodát tesz a popsiddal!

Kilépés Kép forrása: undrey/depositphotos.com

Nem véletlen, hogy a legrégebbi fitnesz könyvekben is szerepel: állj zárt lábakkal, egyenes derékkal, majd az egyik lábaddal lépj ki, hajlítsd be a térdedet, míg a másik lábadat egyenesen tartod.

Ügyelj rá, hogy a derekad se görnyedjen. Lépj vissza a kiinduló pozícióba, majd lépj ki a másik lábaddal. Ismételd meg a kört 30-szor. Nem csak a fenekedet, a combjaidat is megdolgoztatja!

Lábemelés 1

A kiinduló testtartás ugyanaz, mint az előbb volt. Egyenes derékkal dőlj elölre, miközben az egyik lábadat felemeled és hátrafelé nyújtod, a másikat pedig egyenesen tartod.

A földön maradt lábad melletti kezedbe akár egy súlyzót is tarthatsz, ha még intenzívebbé szeretnéd tenni a gyakorlatot. Egyenesedj fel, és tedd vissza a földre a lábadat, majd ismételd meg a gyakorlatot a másik lábaddal. Ebből a körből kell 20-at elvégezned.