Közeledik a bikiniszezon! 5 tipp, amivel visszaszokhatsz az edzésre

Stumpf Bea
Írta: ,
Közeledik a bikiniszezon! 5 tipp, amivel visszaszokhatsz az edzésre

Nincs olyan újrakezdés, ami könnyű lenne, és ez különösen igaz, ha edzésről van szó. Ha korábban sportoltál, és elértél bizonyos célokat, eleinte nagyon nehéz lesz kevesebbel beérni, ami elveheti a kedved az egésztől... De nem kell így lennie! Íme néhány tipp, ami segíthet abban, hogy újra rákattanj az edzésre!

Szerezz be új edzőcuccokat! Kép forrása: wheretoget.it

Egyrészt a tested védelme és a kényelem szempontjából is fontos, hogy megfelelő sportruházatban eddz, de az edzés hatékonyságát nagyban meghatározza az is, hogyan érzed magad a sportszerkódban, mennyire vagy magabiztos benne.


Edzésre inspiráló Instagram oldalak – Megéri követni őket!


Hidd el, egy különleges futócipő, egy, a kedvenc színeidben pompázó sportnadrág vagy egy szép jógamatrac gyorsan meghozza majd a kedved az edzéshez!

Tűzz ki reális célokat! Kép forrása: frame.bloglovin.com

Lehet, hogy mielőtt valamilyen okból abbahagytad az edzést, képes voltál lazán lefutni 5 km-t, vagy simán elérted a lábujjaid a jógaórán – azonban azóta eltelt bizonyos idő.

Próbálj meg fokozatosan visszaállni az edzésre és reális célokat kitűzni annak érdekében, hogy az első hetek ne csupa csalódással, hanem sikerélményekkel teljenek!


Ezt olvastad már? 9 ok, hogy miért eddz rendszeresen


Tipp: Keress egy neked tetsző edzéstervet az interneten, vagy fordulj személyi edzőhöz, aki segít majd az újrakezdésben!

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!