Két hét alatt kockahasat ígér ez a 10-perces videó: meglepően sokan esküsznek rá

Zabolai Margit
Írta: ,
Két hét alatt kockahasat ígér ez a 10-perces videó: meglepően sokan esküsznek rá

Kép forrása: Milkos/depositphotos.com

Ha rákeresel a YouTube-on Chloe Ting nevére, rengeteg házi edzésvideót fogsz találni, a legkülönfélébb testrészekre és célokra szabva. Az egyik legsikeresebb edzéstervét azonban kétségtelenül ez a 10-perces YouTube klip rejti, ami pontosan azt ígéri, amire mindenki vágyik: 2 hét alatt közelebb visz a kockahashoz.

A 10-perces videót egy rövid felvezetés indítja, de ezt leszámítva nyelvtudás nélkül is követhető. Az intróban Chloe elmondja, hogy az egyes gyakorlatok rögtön követik egymást, nem szabad közöttük szünetet tartanod, kivéve azt a néhány másodpercet, amikor ő is megáll majd – ezt fogod látni, akkor is, ha nem beszélsz angolul. Az edzés során semmilyen különösebb kiegészítőre nem lesz szükséged, csak kényelmes ruházatra és esetleg egy polifoamra, de akár még enélkül is működni fog a dolog.

Az, hogy két hét alatt látványosan közelebb kerülhetsz a feszes, kockás hashoz, kétségtelenül nagyon csábítóan hangzik, ráadásul két hét nem is olyan hosszú, ennyi időre az is el tudja kötelezni magát egy edzésterv mellett, aki egyébként nem egy fitnesz-guru. A kedvedet semmiképpen sem akarjuk elvenni, de azért azt is el kell mondanunk, hogy bár 10 perc nem tűnik sok időnek, elég kemény gyakorlatokról van szó, sok plankkel, amiből pedig tényleg egy percet is komoly erőpróba kitartani. A feladat tehát korántsem teljesíthetetlen, és tényleg csak napi 10 percre kell erőt venni magadon, de hosszú 10 perc lesz, arra azért mindenképpen számíts.

Na de működik?

Ha már rávetted magadat, hogy belekezdj, de egyszer végigcsináltad, és most sajgó izmokkal lihegsz a kanapén, vagy csak végignézted a videót, és már attól is elbizonytalanodtál, akkor az a jó hírünk, hogy a rengeteg, szintén a YouTube-ra feltöltött válaszvideó alapján úgy tűnik, a torna tényleg működik.

Persze, mi is ismerjük a trükköket, amikkel ugyanaz az ember más testtartással, más fényekkel, más szögből fotózva egészen másként fest, de a képek még így is meggyőzőek.

Ebben a videóban például arról beszél egy fiatal lány, hogy nagyon könnyen felpuffadt, gyengék voltak a hasizmai, ami miatt azonnal kis pocakja lett, ha tele volt a gyomra, és a karantén idején egyébként sem volt mit tennie, így úgy döntött, végigcsinálja a két hetet.

Egy másik videóban nem csak az edzéstervről kapsz visszajelzést, de azt is elmondja a feltöltő, hogy mit evett, és milyen eredményeket ért el.

„Láttam a videókat, gondoltam, megcsinálom, és nagyon könnyű volt…haha, nem!”

– kezdi a történetét Laica. Az előtte-utána képeken viszont jól látszik, hogy bár eleve vékony és csinos volt, az edzéstervtől sokkal tónusosabb, feszesebb lett a hasa, így mindenképpen komoly motivációt ad ahhoz, hogy kipróbáld az edzéstervet.

A „chloe ting abs results" keresőszavakkal további videókat is találsz az eredményekről, ha extra meggyőzésre lenne szükséged, de a legjobb, ha nem a videókat nézegeted, hanem nekiugrasz az edzésnek – mire ezt a cikket végigolvastad, szinte már készen is lennél vele!

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba