A sikeres alakformálás alapja: a megfelelő óratípus kiválasztása

Írta: ,

Ha számodra annyi a testmozgás, hogy biciklivel jársz munkába, fogyni azonban nem tudsz tőle, vagy a hűvösebb napokon nincs kedved a szabadban sportolni, akkor merj változtatni! De előtte azért vegyél figyelemebe pár dolgot az egészséged és a sikeres alakformálás érdekében.

Soha ne mondd, hogy soha!

Az életmódváltás igenis kivitelezhető, de csakis okosan, lépésről lépésre!

Fontos kiindulási alap: soha ne mondd, hogy soha, vagy azt, hogy nem vagy képes valamire. Igenis meg tudsz szabadulni a rossz szokásaidtól!

Csak gondolj arra, hogy miként változott meg az étkezési kultúrád gyerekkorod óta. (Ha nem változott meg, akkor itt az idő, hogy kipróbálj új dolgokat!)

Igenis képes vagy a változásra, és sokszor nem is tehetsz mást. Az élet maga folyamatos változás, nem csak te öregszel, de a világ is gyorsan változik.

Az átalakulás és a folyamatokhoz történő alkalmazkodás pedig része a mindennapoknak.

Emlékezz csak vissza a régebbi életedre, körülbelül tízéves ciklusokban, és szembesülj az átváltozásaiddal!

Mindenki megtalálja a megfelelőt!

Ma már számos aerobik óratípus létezik, így mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.

Ilyenek például – a teljesség igénye nélkül – a változatos alakformáló, izomtónust fokozó erősítő órák, az állóképességet fejlesztő órák, valamint a különféle küzdősportok mozdulatsorait vagy a kerékpározás mozdulatait imitáló óratípusok.

Az aerobik edzések emellett nyújtó, lazító, valamint akár erősítő hatással is lehetnek az izmainkra. Erre tökéletes példa a jóga vagy a pilates.

Ugyancsak részt vehetünk a koordinációs képességeinket kiválóan fejlesztő táncos órákon, ami pszichésen is tökéletesen kikapcsolhat.