A reggeli edzés 5 pozitív hatása

Írta: ,
Amennyire nehéz sok embernek reggel korán felkelni, annyira sok pozitív hatása van, ha nem lustálkodsz túl sokáig. A koránkelés hétköznapi előnyeiről már írtunk, most arra térünk ki, milyen pozitív hatásokkal számolhatsz, ha nem vagy rest hajnalban edzeni.
Frissen és fitten
Nem véletlen cseng össze ez a két szó, és az sem a véletlennek köszönhető, hogy sokszor együtt használjuk őket. Azok, akik korán reggel edzenek, bármennyire is nehezen veszik rá magukat, valójában egész napra felfrissülnek
 
A sport során érvényesülő pozitív hatások, tehát a fokozott oxigénfelvétel, az anyagcsere és a véráramlás felpörgetése hozzájárul a gyors, ám hatékony ébredéshez, amihez az egész napos frissességérzet társul.
Már reggel önbizalmat ad
Biztosan tudod, milyen érzés az, amikor az egyébként nehezedre eső edzést erőfeszítések mellett, de végigcsinálod. Ilyenkor felszabadulnak a boldogsághormonok és úgy érezzük, bármire képesek lennénk. 
 
Nos, még jobb, ha ez az érzet nem az esti órákban, a finom kis vacsora előtt jelentkezik, hanem korán reggel, mielőtt emberek közé mennénk
 
Egészen megváltozik a kisugárzásod, ha úgy mész be dolgozni, hogy te már korán reggel tettél magadért valamit, ráadásul úgy érzed, sokkal több van benned, mint a kollégáidban.