A nyári alak télen készül – Tippek, hogy isteni alakod legyen a bikiniben

Írta: ,

Eljött az újév és ezzel megszaporodtak a fogadalmak számai is. „Januártól odafigyelek az étkezésre” „2017-től sportolok” Ismerősek ezek a mondatok? Ha valóban szeretnél új fejezetet nyitni az életedben, lapozd át cikkünket, hiszen ehhez adunk pár tippet.

Le az édességgel Kép forrása: thecomfortofcooking.com

1/5 Le az édességgel

Kis odafigyeléssel és kellő elszántsággal nem olyan nehéz lecserélni a csokit, cukrot és az esti nasit, valami egészségesebbre.

Ha nagyon rágcsálhatnékod van, ropogtass el egy répát, vagy egy friss almát.

Megkönnyítheted a dolgod, ha mindennek már előre elkészíted az egészséged változatát, így sokkal egyszerűbb lesz megtartani azt, amit elhatároztál.

Hidd el kis idő múlva már nem is kívánod majd annyira a gumicukrot és a közérzeted is jobb lesz.

Indítsd a napot reggelivel Kép forrása: diyprojects.com

2/5 Indítsd a napot reggelivel

Tégy úgy, ahogy a mondás tartja: „Reggelizz úgy, mint egy király, ebédelj, mint egy polgár, és vacsorázz, mint egy koldus.”

Az, hogy mivel és hogyan indítod a reggelt, az egész napodat meghatározza.

Ne indulj el üres gyomorral otthonról, csak egy forró feketével a kezedben, mert fejfájás és szédülés lesz a vége. Később pedig, tuti a sarki cukrászdánál kötsz ki. 

Zabkása, müzli, főtt tojás, ezek biztosan a barátaid, ha oda akarsz figyelni az étkezésre.

Óvatosan a körettel Kép forrása: closetcooking.com

3/5 Óvatosan a körettel

Bárki, bármit mondd, az étkezésen nagyon sok múlik.

Hiába izzadsz a konditeremben, ha estére jól teleeszed magad. Amennyire nem nagy dolog tészta helyett zöldséget vagy rizst fogyasztani, annál inkább megtérül.

Ezeket is lehet változatosan és ízletesen elkészíteni, nem kell lemondanod a finom falatokról, csak mértékkel kell táplálkozni.

Kardióra fel! Kép forrása: tumblr.com, irun2much

4/5 Kardióra fel!

Semmiképp ne hagyd ki az edzéstervedből a kardió mozgást sem. Amellett, hogy a testedre jótékony hatással van, az agyadat is megtornáztatja.

Míg a futás a keringést javítja, addig a kerékpározás a szívnek tesz jót, de az úszás is jól átmozgat egy fárasztó nap után.

Egy biztos, ha teheted, ne a zárt edzőterembe kezdj hozzá, hanem indulj ki a szabadba. Még ha kicsit fagyos is az idő, egy jó meleg sportruhával semmi nem állhat az utadba.

Súllyal az igazi Kép forrása: ibringmotivation.com

5/5 Súllyal az igazi

Ha tényleg igazán csinos és feszes szeretnél lenni mire itt a strandszezon, akkor nem érdemes kihagynod a súllyal való edzéseket sem.

Akár csoportosan edzőteremben, akár otthon végzed biztos, hogy meg fog látszani a befektetett energia.

Az erősítő edzés amellett, hogy növeli a csontsűrűséget, fejleszti az izmok idegi vezérlését, hozzájárul a testzsír szabályozásához is.