7 meggyőző érv a reggeli edzés mellett

Sándor Alexandra
Írta: ,
7 meggyőző érv a reggeli edzés mellett
Munka vagy tanulás után már semmi kedved ahhoz, hogy fizikailag is lefáraszd magad? A kedvenc sorozatod a futócipődnél sokkal jobban hívogat? Akkor ideje úgy alakítanod a napirendedet, hogy hetente legalább két-három reggelen félórát tudj szánni az edzésre. Az áldozat eleinte nagynak tűnhet ugyan, de hidd el: az előnyöket már rövid távon élvezheted. Ezeket ajánljuk most figyelmedbe.
Felpörgeti az anyagcseréd

A reggelre időzített edzés nemcsak arról gondoskodik, hogy gyorsabb anyagcserével kezdd a napot, hanem utána még hosszú órákra nagyobb sebességfokozatba kapcsolja a metabolizmusod.
„Ez azt jelenti, hogy a nap közben elfogyasztott táplálékból is több kalóriát égetsz el” – pontosít Monica Nelson szakképzett fitneszedző. Figyelned kell rá azonban, hogy az ébredés utáni szorgalom nem jogosít dupla adag desszertre ebédnél, mert így másodpercek alatt pótolhatod az elhasznált energiát…

Jobban tudsz koncentrálni

Egyfelől az edzésre, hiszen nem nyomasztanak a nap során korábban ért ingerek: az az idegesítő e-mail, a bármikor esedékes telefonhívás, satöbbi.
Másfelől pedig utána a napi teendőidre, hiszen eleve elégedetten látsz neki a munkának, mivel már az irodába érve elmondhatod magadról, hogy letettél valamit az asztalra.

Ja, és lássuk be: az esti edzés rémképe épp, hogy elvonhatja a figyelmed az aktuális teendőkről nap közben.

Fókuszban

Az 5 kedvenc húsvéti süteményem, amit legszívesebben mind elkészítenék idén

Egyszerű húsvéti ötletek, amikkel instant ünnepi hangulatot teremthetsz a családban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba