5 mozgásforma, amit ősszel még űzhetsz a szabadban is

Írta: ,

A szabadban való edzés rendkívül egészséges, és szerencsére még nincs túl hideg ahhoz, hogy te is elkezdd a kinti gyakorlást – a lényeg, hogy szépen fokozatosan szoktasd hozzá a szervezeted az őszi időjáráshoz. Mutatunk néhány mozgásformát, amit majd a négy fal között is folytathatsz, ha már nagyon lehűlt az idő.

Futás

Az egyik legklasszikusabb szabadban űzhető sportág a futás – a parkokban, köztéri futópályákon még télen is rengetegen edzenek. Ha eddig még nem próbálkoztál ezzel a mozgásformával, épp itt az ideje, hogy elkezdd, most ugyanis már nincs hozzá nyomasztóan meleg, de dermesztően hideg sem.

Télen áthelyezheted a tréningeidet egy edzőterembe, és tavasszal újra nekivághatsz a szabadnak.

Kezdd a környező utcákban, majd fokozatosan vállalj nagyobb távokat parkokban, futópályán.

Ha megszereted ezt a sportot, a jövő évi őszi szezonban akár egy félmaratont is bevállalhatsz.

Jóga Kép forrása: bloglovin.com

Ha nem feltétlenül a fogyás miatt szeretnél mozogni, hanem hogy harmóniába kerülj önmagaddal, és megőrizd az egészségedet, remek választás lehet a jóga. Több olyan csoportra is rábukkanhatsz az interneten keresgélve, amelyhez bármikor csatlakozhatsz, hogy együtt gyakoroljatok a szabadban, de akár egymagad is nekiállhatsz a kertben, de még az erkélyen is.

Ha már kint nagyon csípős az idő, és nem tudsz megfelelően felöltözni az órához, akkor költözz be a lakásba, vagy akár egy jógastúdióba. Az otthoni gyakorláshoz keress hangulatteremtő zenét, ami hasonlóan meg tud majd nyugtatni, mint a természet.