5 motivációs trükk, amivel ráveheted magad az edzésre

Írta: ,

Rávenni magad, hogy belekezdj egy edzéstervbe, majd motiváltan kitartani mellette a legnehezebb dolgok egyike. Szerencsére azonban van pár hatásos trükkünk arra az esetre, ha kezdene lankadni a elszántságod, és szükséged lenne egy kis biztatásra a folytatáshoz!

Öltözz hangulatba! Kép forrása: twitter.com

Mielőtt elkezded az edzést, szerezz be magadnak egy csinos sportruhát, amiben máris magabiztosabbnak érezheted magad.

Vedd fel reggel, és nézz bele a tükörbe – ezzel az első lépést már meg is tetted!

A következő, hogy menj le a terembe vagy a parkba (ahol edzeni szeretnél), és mutasd meg másoknak is, milyen szuperül nézel ki! ;)

Emlékeztesd magad a céljaidra Kép forrása: annashealthreviews.xyz

Mindenkivel megesik, hogy a kényelmes kanapén fekve megfeledkezik arról, miért is vágott bele ebbe az egészbe.

Épp ezért érdemes minél gyakrabban felidézned például azt, milyen szuper érzés uralkodik el rajtad az edzés végén!

Szálkás izomzatot szeretnél, vagy a hajlékonyságod növelni, esetleg egy régi ruhádban ismét tündökölni? Képzeld el magad elé, hogy sikerül elérned, és mindig tartsd szem előtt a céljaidat!