5 guggolás, amivel bomba formába hozhatod a popódat

Kovács Andrea
Írta: ,
5 guggolás, amivel bomba formába hozhatod a popódat

A fenék sajnos nem csak a férfiak, de a nők gyengéje is – persze nekünk főleg abban az értelemben, hogy nagyon érzékenyek vagyunk a témára, és szinte sosem vagyunk megelégedve a saját formáinkkal. Jöjjön hát 5 szuper guggolás, amivel hatékonyan dolgozhatsz a tökéletes popsiért!

 

Saját testsúllyal

Ha egy egyszerű mozgást szeretnél kipróbálni, amihez nem kell semmilyen plusz eszköz, akkor a saját testsúlyos alap guggolásokkal érdemes kezdened. Ez azért is jó, mert így bemelegítheted és hozzászoktathatod a tested ehhez a típusú gyakorlathoz, és szinte bárhol elvégezheted.

Nincs más dolgod, mint csípőszéles terpeszben állni és úgy guggolni, hogy a combod párhuzamos legyen a padlóval, a hátad pedig egy kicsit dőljön előre és maradjon egyenes. Arra figyelj, hogy a térded ne menjen a bokád elé, hiszen így nem terheled fölöslegesen az ízületeidet.

Ide kattintva megnézhetsz egy videót, hogy csináld pontosan!

Egy lábbal

Ez a guggolástípus már egy kicsit haladóbb, viszont annál hatékonyabb, hiszen a teljes testsúlyodat egy lábon kell megtartanod, ráadásul még egy kicsit egyensúlyoznod is kell.

Az mindegy, hogy a lábadat előre vagy hátra nyújtod a guggolásnál, a fontos az, hogy próbáld meg a hátaddal együtt a fent lévő lábadat is minél jobban kiegyenesíteni. Ide kattintva láthatsz egy videót róla.

Tipp: Csinálj 20-as köröket, majd válts lábat, és ha nehezíteni akarod a feladatot, még lábsúlyt is használhatsz! Ha pedig úgy érzed, félsz az egyensúlyozástól, nyugodtan vess be egy TRX-et, a képen látható módon!