4 hatékony zsírégető mozgásforma, ami jobb, mint a spinning

Írta: ,

A spinning egy igen hatékony sportág, ha a célod minél több kalóriától megszabadulni. További pozitív hatásai közé tartozik, hogy erősíti a lábainkat és javítja az állóképességet is. A fitt és karcsú test eléréséért azonban érdemes más mozgásformát is kipróbálnod. Ha már unod a tekerést, vágj bele a következő sportokba! Nem csak élvezetesebbek, hanem még több kalóriától segítenek megszabadulni.

Ugrókötél

1/4 Ugrókötél

Az egyik legkiválóbb és leghatékonyabb zsírégető sport gyermekkorunk kedvence, az ugrókötelezés. Azért ne gondold, hogy ez annyira könnyű: meglátod, hogy hamar kifáradsz benne. Szinte az egész testünket átmozgatja, de leginkább a combot, a feneket és a vádlit dolgozza meg.

Rendszeresen végezve javíthatunk az egyensúlyérzékünkön és kitartóbbá is válhatunk. Mivel a felsőtestünket is igénybe veszi, a tartásunk szebbé válik, hiszen rákényszerít bennünket, hogy gerincünket egyenesen tartsuk. Remek kiegészítő sport lehet a futók számára és hatalmas előnye, hogy szinte bárhol végezhető.

Ami pedig a kalóriákat illeti, elmondhatjuk, ha megfelelő tempóban végezzük, egy óra alatt akár 600 kalóriától is megszabadulhatunk.

Evezőgép

2/4 Evezőgép

Az edzőtermi evezőgép használata az egyik legjobb módszer arra, ha sok-sok kalóriától szeretnél megszabadulni. Használata viszonylag egyszerű és átmozgathatjuk vele egész testünket.

Rendszeres edzéssel növelhetjük izmainkat, gyorsíthatjuk az anyagcserét, erősíthetjük szív- és érrendszerünket és javíthatunk állóképességünkön.

Ha fogyni szeretnénk, az evezőgép használatával gyors és hatékony eredményt érhetünk el. Kalóriaégetésnél nagyon fontos, hogy helyesen végezd el a gyakorlatokat rajta, ha nem vagy biztos a használatában, mielőtt hozzáfogsz, kérj segítséget valakitől az edzőteremben.

Ha jól csinálod, egy óra alatt akár 600 kalóriától is megszabadulhatsz.

3/4 Kick-box

Úgy érzed, túl stresszes életet élsz? Jó lenne fogyni is? Ha mindkettőre igen a válaszod, feltétlenül ki kell próbálnod a kick-boxot!

Mielőtt azonban belevágsz, tudnod kell, hogy ez nem egy otthoni sport, ahhoz, hogy véletlenül se sérülj meg a rúgások során, oktatóra van szükséged. Egy órányi intenzív sportolással akár 750 kalóriától is megszabadulhatsz, de egy idő után a zsírégetésen kívül is számtalan jótékony hatást érzékelhetsz magadon.

Rendszeres kick-boxszal javulnak a reflexeid, erősítheted akaraterődet és kitartásodat, magabiztosabbá válsz és a szívednek is jót teszel vele. Attól sem kell tartanod, hogy túl férfias sportág, ma már rengeteg nő végzi ezt a mozgásformát.

4/4 Kettlebell

A kettlebell remek választás azoknak, akik fogyni szeretnének, rövid időn belül látványos eredményekre vágynak, viszont nincs túl sok idejük az edzésre.

Ez a mozgásforma az egész testet átmozgatja, egy óra alatt pedig akár 800 kalóriát is elégethetünk. Erősíthetjük vele az izmainkat, javíthatjuk az állóképességünket, de akár a hát- és derékfájdalmainkat is megszüntethetjük vele.

Nagyon fontos, hogy megfelelően használjuk a sporteszközt, hiszen könnyen megsérülhetünk a súlyos, ágyúgolyóra hasonlító sporteszköz használata közben. A kettlebellt mindenkinek érdemes kipróbálnia, azoknak pedig, akik ülőmunkát végeznek, kifejezetten ajánlott.