4 hatékony gyakorlat a belső comb feszesítésére

Stumpf Bea
Írta: ,
4 hatékony gyakorlat a belső comb feszesítésére

A comb és a fenék kényes területek, és ha edzel, azt talán te is észrevetted már, hogy a belső combot nagyon nehéz formálni – nem véletlen, hiszen itt már az apró bűnözések is megmutatkoznak egy kis plusz formájában. Ha te is szeretnél feszes combokat úgy, hogy közben nem vastagítod őket, érdemes néhány speciális gyakorlattal kiegészítened az edzésterved!

Guggolás

A guggolás az alakformálás elengedhetetlen eleme, aminek számtalan változata van, így attól függően, hogyan csinálod, mindig máshogyan hat.

Ha a combok közé teszel egy kislabdát (vagy párnát) és csípőszéles terpeszbe állsz, majd minden guggolásnál összenyomd a labdát, azzal szuperül erősítheted a belső combokat.

Tipp: Nehezebb a feladat, ha guggolásnál felemeled a sarkad, miközben oldalt megtámaszkodsz egy széken. Arra mindenképpen figyelj, hogy a térdeid ne előzzék meg a bokákat!

Fókuszban

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!