1 hónap után centikben mérhető! Otthoni edzésterv, amivel ledolgozod a decemberi plusz kilókat

Írta: ,

Az egészséges életmódról rengeteg téves közhiedelem terjeng, ami miatt sokan például nem képesek végig enni az ünnepeket bűntudat nélkül. Enni jó, finomakat enni pedig a legjobb dolog, ami történhet! Elérkezett viszont az év eleje, és ideje ledolgozni a felesleget, hiszen tudjuk, a nyári test télen készül. Most olyan gyakorlatokat gyűjtöttem csokorba, amik alig vesznek igénybe pár percet, és ha minden nap végig csináljuk őket, akkor pár héten belül komoly eredményekkel számolhatunk a tükör előtt. Természetesen az étkezésnél is fontos, hogy visszatérjünk az egészséges és szükséges adagokra, mert a mozgás önmagában nem sokat ér!

Guggolás Kép forrása: squatsgirls.tumblr.com

1/5 Guggolás

Gyakorlat: 15 db/kör.

Ismétlés: 4 kör.

Ezek kezdő mennyiségek, mikor úgy érzed, növelheted a terhelést, akkor emeld a darabszámot, vagy használj súlyokat/gumiszalagot! A legjobb dolog, amit valaha tehetsz a kerek popsiért!

A helyes kivitelezéshez elengedhetetlen az egyenes hát, a csípőre tett kéz (ha nehezíteni szeretnéd a feladatot, akkor vállvonalban ki is nyújthatod, és használhatsz kisebb súlyokat), és a közepes terpesz.

Guggolásnál a popsid mindig egy vonalba érjen a térdeddel (tehát 90°-os szöget zárjon), majd egyenesedj vissza. Ha nem guggolsz le eléggé, vagy túl lentre viszed a popsid, akkor a gyakorlat értelmét veszti, és a sérülés esélye is nagyobb!

Ne kapkodj, csináld lassan és tökéletesen! Nehezítésnek tehetsz gumiszalagot a combodra.

Kitörés Kép forrása: squatsgirls.tumblr.com

2/5 Kitörés

Gyakorlat: 15 db/láb/kör.

Ismétlés: 4 kör.

Ezek kezdő mennyiségek, mikor úgy érzed, növelheted a terhelést, akkor emeld a darabszámot, vagy használj súlyokat!

Formás combokra és kerek popsira vágysz?

Ezzel biztosan sikerülhet! A helyes kivitelezéshez állj egyenesen, csípőre tett kézzel, majd az egyik lábaddal lépj előre, úgy, hogy a térded kb.

90°-os szöget zárjon, a hátsó lábad pedig nyújtott legyen, majd told vissza magad, vagy a hátsóval lépj mellé, ahogy eleinte kényelmesebb. Ezt ismételd mindkét oldalon, ha nehezíteni szeretnél, akkor fogj egy-egy súlyzót a kezedbe, vagy erősíts súlyt a bokádra.